Bu Blogda Ara

5 Aralık 2012 Çarşamba

Aşk acısı şiirleri Başka nefeslerde nefessiz kalmaman

Hani yaşanması gerekenler olduğu gibi yaşandıya..hata aramıyorum kendimde yada sende.

Zaman..hiç birşeyin ilacı değil ama büyüttü bak beni/ ufacık yüreğimi..
Öğretti...
Bit/ti kelimesinin gerçekçiliğini..
O iki hecenin bir ömre mal olabileceğini..
Yinede sorarsan bana..
Pişmanmısın diye..?
GİDİŞLERE DEGİL..YİTİŞLERE DOLUYOR GÖZLERİ(M)



Değilim.. Ne yasananlardan nede haketmediğin ama uğruna feda ettiğim sevgimden.
Acılar biriktirdim.
Birgün sermek için önüne..Ş imdi ise bedel değil;biriktirdiklerimi/yitirdiklerimi ödüyorum !
sen olmasan dökebilirmiydim acılarımı kağıtlara?
Bu kadar iyi anlatabilirmiydim kendimi /anlamayanlara..
Oysaki benim tek isteğim senin anlayanım olmandı !
Herkes anladı(da)
bi sen anlamadın be küçügüm ...
Olsun yinede iyiki var''dın..
Var''sın hala-da baskasının olarak...Bi yabancı gibi/uzakta...Şimdi kocaman biri var karşında / küçüklüğünü ardında bırakmış..
senin sayende hemen büyümüş...
Sana okadar cok şey biriktir(mistim)ki.. (hepsini çaldılar)
Sen''imi..Ben''i bile... sana sakladığım o ufak kız... 
şimdi herseye isyan eden/güvensiz/asi biri..(doğdu zamanda)
Suç sende değil meraklanma..hiç birsey beklemiyorum senden..Hakkımda helaldir sana !
Belki tek suçun
Zaman(a) bırakmandı beni nereye savrulacağımı düşünmeden..
Ve.. ne nefret besliyorum sana nede kin.. Yakıştıramıyorum ikisinide yanına !

Sen benim ilk nefesim...


Varsın baskaları tutsun ellerini..


Anlamayanım....
Baska nefeslerde nefessiz kalmaman..
Zaman''ın o güzel gülüşlerini çalmaması dileğiyle..
MUTLU KAL


alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder