Bu Blogda Ara

18 Aralık 2012 Salı

aşk sözleri resimli
Ben o yazdıklarımı yalnızca sana yazabilirdim. Çünkü şu kainat denen nesnenin içinde en çok sevdiğim yürek, üstüne en çok titrediğim insan kalbi senin göğsündekidir. Ve ben işte böyle, büyük ve korkunç bir tezat cehenneminin içinde yanarak, bu en aziz bildiğim kalbin üstüne delice saldırdım…
Bana acı demiyorum. Yalnız ıstırabıma hürmet etve sana ne kadar bağlı olduğumu anla… Sen benim yalnız arkadaşım değilsin, yalnız arkadaşlığımız beni doyurmaz, ben aramızda yalnız arkadaşlık rabıtalarıyla iktifa edemem.
Sen her şeyimsin benim.
Ve bu her şeyden bir küçücük zerre bile eksilse ben bomboş kalırım.
Emin ol ki, hiçbir insan başka bir insanın önünde bütün deliliklerini, ruhunun bütün korkunç taraflarını bu kadar açıkca itiraf etmek cesaretini göstermemiştir…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder