Bu Blogda Ara

19 Aralık 2012 Çarşamba

aşk ve sevgi sözleri resimli


Gözünden akan tek damla yaşı hayatım boyunca unutmam.’dediğinde daha önce ne kadar ağladığım hakkında hiç bir fikrin yoktu.

Aynı beni kaç kez ağlattığını bilmediğin gibi.Sen beni yalnızca bir kez ağlarken gördün.

Benim için ne kadar değerli olduğunu bilmiyorsun.’ dediğinde ise hayatımdaki yerini tahmin bile edemezdin.
Bunları hatırlamamalıyım belki.Söylediklerine inanmamalıyım.
Ama beni ayakta tutan şeyler bunlar yokluğunda.
Her şey o kadar saçma ki.-Senin dışında.-
Gözlerin.Ellerin.Sen.
Ben o kadar özledim ki.Tarif bile edemiyorum artık.

Özledim demek yetmiyor hatta bazen.Sanki o tek kelime hissettiklerimi ifade etmeye yeterli değilmiş gibi geliyor.
Ama şimdi benden kilometrelerce uzaktasın.Elimde olsa beş dakika bile görmek için çıkar gelirim yanına.
Ve sen o kadar yoksun ki.Tarif bile edemiyorum artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder