Bu Blogda Ara

19 Aralık 2012 Çarşamba


Güneşe kısık gözlerle bakmak gibi
Cilalı sözleri kazıyorum defterimden

Süslenip sırtımı dayadığım uçurum ağızlarından geri dönmüyorsam
Ve hala sevdiğini söylemeyen bir gecenin çıplak gülüşüne şahitlik ediyorsam
Yalan söylüyorsam hala
Kaçıp kaçıp giderken
Bırakırken avuçlarını bir veda havasında
Sevişmeden gözlerinle
Bitirmeden



Yarısına gelmeden korkarak söndürülmüş bir aşkı
Hasretini çektiğim sigaranın ateşinde bırakıyorsam




Bende hiçbir şey kalmıyor
Senden başka hiçbir şey
Bir can seni çok özlüyor titreyen bir üşümenin tam ortasında


Becerebildiğim tek şey özlemek…
Bir de giderek sana benzemek…Beni bul bıraktığım bitişlerde
Sevdası kâğıttan bir gemiyi fırtınayla karşılayan derya gibi…



Güneşe kısık gözlerle bakmak gibi
Cilalı sözleri kazıyorum defterimden
Kağıttan bir gemi yapıyorum
Ölmek gibi bir başlangıç istiyorum son sayfasından…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder