Bu Blogda Ara

5 Aralık 2012 Çarşamba

En güzel aşk ve sevda şiirleri Ey güzel gözlerine kurban olduğum

Ey güzel gözlerine kurban olduğum,
Gülüşüyle güldüğüm,hüzünüyle solduğum.
Seni tanımak yaşamın adı,
Seni düşünmek hayatın tadı.
Sen yüzdüğüm sevda denizi,
Aradığım mutluluğun ayak izi.
Ne zaman seni düşünsem,
Kalbim bir deniz gibi coşuyor,
Yüreğim kıpır kıpır sana koşuyor.


Sen uyanmak istemediğim en güzel düş,
Sen yüzümden eksilmeyen en tatlı gülüş.
Sen düşüncelerime akan ırmak gibisin.
Ne zaman seni düşünsem...
Yüreğim bir kuşun kanadına konuyor,
Sana olan duygularım,
Ay yıldızlı bayrak gibi dalgalanıyor.


Yüreğim bir atın dört nalında sanki,
Sevgilim seni çok seviyorum inanki.
Sen benim başıma gelen en güzel şey,
Sen benim vatanım seni sevmek herşey.
Sen benim dilimde ezber olmuşsun,
Sen aşk olup yüreğime dolmuşsun.
Gönlümün denizinde güzel gözlerin,
Dalgalarındaysa yalnız sen varsın.
Karanlık gecelerimde dinmez hasretin,
Bitmeyen rüyalarımda yalnız sen varsın.


Seni seviyorum nazlı bebeğim
Seni seviyorum güzel kelebeğim
Seni zamanın silemeyeceği bir duyguyla,
Seni başkasının değiştiremeyeceği huyla,
Seni canım yanacak kadar çok seviyorum.
Seni öyle seviyorumki...
İdamıma hüküm verse hakimler,
Dilim sussa cesedim sen diye inler.
Seni çok seviyorum aslı budur yalan yok,
Seni alıp gideceğim bırakamam talan yok.
Köşe bucak arıyorum,
Aşka düştüm yanıyorum.
Sana ihtiyacım var susmam sevgilim,
Bana ihtiyacın varsa susma sevgilim.



alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder