Bu Blogda Ara

5 Aralık 2012 Çarşamba

Olmasa da kalbinde bir mezarlık yerim Allah şahidim

Yıllardır nadasa bırakılmıştı çorak gönlüm.
Temizleyip sevdanı ektin..Şimdi artık biliyorum yeniden sevebilirim.Ne saçımdaki aklarne sen tomurcuk gülüm..Gönlümü engelleyemezsiniz..Anlaması güç biliyorum.
Ama ne yapayım?
Allah şahidimseni seviyorum.

 
Bir kış ortası güneşi gibi..Doğdun kalbime.
Ayazlarda donmuş kalbim..Yeniden ısınıp can buldu kuraklıklarım..Tek taraflı olsa da bu aşk
Sonuna kadar sürdürüyorum..Ölüm olsa da sonu..Allah şahidimseni seviyorum..
Adını her anışta çarpar yüreğim..İsminin hecelerince..Kırgınlığım diz boyu iken hayata
Kabuğuna saklamışken yaşam..beni..Silinmişken tüm sevdalar gönlümde..Şimdi bir emelim oldu yeniden.
Sen bunu anlayamazsın..Anlamanıda beklemiyorum..Komasanda yüreğinde hiç bir yere..Allah şahidimseni seviyorum.


Mutluluğum da sen mutsuzluğum da.
Senle dolu iken her yan..Aynada bile sen varsan Sabahlara kadar kavuşamayan
Göz kapaklrımın arasındaysa yüzün
Hüzünlü gözler dolaşıyorsa damarlarımda kan yerine Kipriklerimdeki yaşları silemiyorsam sen diye Korkuyorsam yere düşüp incinmelerinden İçimdeki volkanlar sen diye kaynıyorsa Kurduğum bütün hayalleri çalıyorsan Ve hepsinin içini dolduruyorsan senle Bir ışık demeti gibi giriyorsan gözlerimden yüreğime
Her telefonu sen diye açıyorsam
Senden evvel hiç yaşamamış gibi isem
Senle doğmuşsam yeniden
Doğum günü tarihim sensen
İlk aşkım gibi dolduruyorsan yüreğimi
Seninle yeniden hayata bileniyorum.
Kuru bir çeşme gibi vermesende sevdanı
Allah şahidimseni seviyorum.


Saklasanda kalbinin kilitlerini sandıklara
Açmasanda hiç kimseye
İnatla her gün yeniden sana sevdalanacağım.
Her gün yeniden bir sayfa açacağım umutlarıma.
Ve her gün sana sevdamı haykıracağım.
Sen duymasan da ben umutlanacağım.
Gündüzüm de gecem gibi karanlık olsa
Senin sevdanla yolumu bulacağım.
Her akşam hayalinle yatıp her sabah senle uyanacağım.
Unutma bir tanem bu sevda benim can suyum.
Bu sevda ile besleniyorum.
Dünbugün ve yarın ki gibi.
Allah şahidimseni seviyorum.


Tenhalar oldu artık mekanım.
En kuytu köşeleinde hayatın hep seninleyim.
Senle dolu şimdi rüyalarım.
Bir kartal çığlığıyla haykırmak isterken adını yücelerden
Kimseler çalmasın diye saklarım.
Yalnızlığımda sen oldun hep yoldaşım.
Dudakların kilitli iken o iki kelimeye
Ben sana bolca veriyorum.
Dağlara taşlara haykırıyorum.
Kırık bir plak tekrarı gibi
Seni seviyorumseni seviyorum.......
Kulak tıkasan da haykırmalarıma
Dudak kıvrımlarında alaycı gülümsemeler olsa da
Yaşattığın duygular adına
Sen beni sevmesen de seni bağışlıyorum.
Olmasa da kalbinde bir mezarlık yerim
Allah şahidimseni seviyorum...



alıntı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder