Bu Blogda Ara

10 Aralık 2012 Pazartesi

Resimli anne şiirleri Nerdesin Anneciğim Bugün Hava

Nerdesin Anneciğim Bugün Hava Çok Soğuk

Şubat Soğuğu Yine Yağmur Yağıyor
Ve Ben Yine Üşüyorum Penceremin Kenarında
Belki Dönersin Diye Bekliyorum Nerdesin Anne..?

Korkuyorum Gerçek Hayattan Anne
Daha Yeni Büyüyorum Ve Dünyayla Tanışmaya Başladım
Bilmediğim Okadar Çok Şey Varmış Ki
Dünya Hayal Ettiğimden Çok Farklı Anne

Sen Bana Böyle Anlatmamıştın
Anne Bana Dünyayı Masalalrdaki Gibi Anlattın
Sen Söyle Bana Bu Dünyaya Ne Oldu Anne..?
İnsanlar Niye Bukadar Acımasız
Bu Yalanların Sebebi Ne ?
Herşey Para Sahte Hilecilik Üzerine Kurulmuş
Karşılıksız Sevgi Masalalrdaki Aşk Yok Olmuş..
Anne Söyle Bana Ne Oldu Bu İnsanlara
Korkuyorum Anne Hayattan Korkuyorum..


ona bağırırsınız, çemkirirsiniz; bilerek canını yakarsınız – o yine ordadır.

mutlusunuzdur, gider öpersiniz ya da sinirleriniz bozulmuştur, terslersiniz – o yine ordadır.
hani o yere göğe sığdıramadığınız denyo için tartıştığınız zamanlarda, “sanane, karışma bana !” diye ısırdığınızda ve birkaç ay sonra o denyo, denyoluğunu yapıp, kayıplara karıştığında – yine “kimse için üzülme, sen benim canımsın” diyen de odur.

size başka hiçkimsenin veremeyeceğini vermiş olan; genlerini paylaşmış olandır.
açık kahve gözlerinizde, uzun kirpiklerinizde, damarlı ellerinizde yaşar.
fobilerinizde, evhamınızda, kırılganlığınızda onun izlerini görürsünüz.

bir de yokluğu vardır ki, düşüncesi bile çıldırtıcıdır.
tek bir tesellisi vardır: aynı solucanların, kurtların, larvaların; aynı hiçliğin yolcusu olmak.
biliyorum aklın hep bende.

ya üzülürse, ya ağlarsa, ya kırarlarsa diye.
ben de sendeyim anne!
en az senin bende olduğun kadar.
Belki diner bu sızı bir dokun yüreğime

Utanıpta söyleyemiyorum,çok kırdım,çok üzdüm,çok pişmanım annem Seni Çoook Seviyorum.
Sayfa No Yok, Cilt No Yok
Hane No Yok, Ana Adı Ben Sokok
Çocukluğum Abi..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder