Bu Blogda Ara

4 Aralık 2012 Salı

Resimli aşk ve sevgi şiirleri
ÇOK MU GEÇ TANIDIM SENİ ACABA..
çok mu geç tanıdım seni acaba..
çok mu oldum bu hayatta
göze batan ..
hiç mi gülmedi yüreğim kimbilir..
bazen güldü sandığım da bile ağlıyormuş meğer..
gülmeyi unuttu deryalarım.. gerçek gülmeleri..


akarken gözlerimden yaşlar,
yaşmı aldım ne..!
ömür ne kadar yıpratmış meğer deryalarımı..
ey yüreğimi yangın yerine çeviren
sevdam..
ben mi geç geldim dünyaya,,
sevdan mı gecikti yoksa bana.


böyle yanarken sen yanlarım her an her dakika..
ey sevdam çok mu geç geldim ki ben bu dünyaya,,
artık her yer sen kokuyor şimdilerde deryalarımda..
bir tek sen yazıyor kalemim nefes gibi ..
kalemim ağlıyor
özlemlerle.!.
gittinya işte ben o zaman bittim sevdam.. i
şte o zaman ben bittim..

bekle benim geleceğim günü ahirim..bekle.....
bekle beni sevdam.. mutlaka geleceğim
 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder