Bu Blogda Ara

5 Aralık 2012 Çarşamba

Sizce ne kadar seviyor?

Çok sevmiştim onu herşeyden herkezden çok.Kalbim ilk kez bu kdar sevgiyi bir arada yaşamıştım kalbm ilk kez bukdar içten ve hızlı atıyordu.
Bendeki herşey oydu nereye baksam onu görüyordum.Geceleri yıldızları seyrediyordm yıldızlara dalıyordum karşımdaki oydu çünkü karşımda
aşkım sevgilim duruyordu çnkü.Hergece farklı oluyordu hergece ayrı parlıyordu yıldızlar.Gündüzleri güneşim oluyordu ısıtıyordu beni...Nereye
gitsem karşımda oluyordu benmle yürüyor nereye baksam orda duruyordu.Çünkü o benm kalbimdi canımdı gözlerimdeki ışığımdı...Çok tatlıydı
çok masumdu benim tatlı aşkımdı bebismdi.Anlatamıyordum ona olan sevgimi ifade edemiyordum.Kalbimde çok büyüktü anlatamıyacağım
birşeydi.Ona okdr içten bağlıydımki ona o kdar aşık olmuştumki..offff hla anlatamıyorum çnkü hla onu çok seviyorum.Önüne geçmiyordum onun
yter dur demiyordum sevgisine kendimi ona bırakmıştım herşeyimle onundum artık kalbim tamamen onundu onun için çarpıyordu..Dayanamıyordum
ona hiçbirşey olmamasını istiyordum hergün dua ediyordum allaha ona birşey olmaması için.Dayanamazdım onsuzluğa çünkü yapamazdm... Gerçi
onsuzum şimdi ne yapacağımı bilmiyorum.Ağlama diyordum ona hiç ben ağlasamda sen ağlama çnkü 1 damla göz yaşına dünyayı yıkardım çnkü
gülmek yakışıyordu ona çnkü ağlamayı üzülmeyi hiç haketmiyordu...Dünyada üzülmesi gereken en son kişiydi.Onu ilk gördüğüm gün sevmiştim
ona ilk gördüğüm gün aşık olmuştum..Bukadar seveceğimi tahmin etmiyordum bukdar aşık olacağıma inanmıyordum.Şiirlerimle ona sevgimi
anlatmaya çalışıyordum sözlerimle bakışlarımla.Hergün yanımda olmasını istiyordum her dk benmle olmasını istiyordum.Offf onsuzum şimdi
yapamıyorum onsuz çok uzattım yinede hla anlatamıyorum ona olan sevigmi dediğm gibi yine çok seviyorum onu......Şimdi bana ne mi oldu
kaç gündür evdeyim biryere çıkamıyorum yemek fln yemiyorum ağlıyorm hep çnkü hla aklımda o çnkü ona deliler gibi aşığım gözlerim şişti
ağlamaktan yatağım her kalktığımda göz yaşlarımla ıslanmış bir halde tüm bu aşk acısının üstüne bide ailemin bana söledikleri bide baban
bana kızışı başka kızmı yok değişi yok işte başka kız yok hep o var artık ondan başkası olmaz işte kalbim onun çnkü yok yok ondan başka kız
yok işte....Ne yazsam ne yapsamda yok işte onsuzum artık yalnızım ölene kdarda yalnızım işte.......

Sizce ne kadar seviyor.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder