Bu Blogda Ara

19 Kasım 2012 Pazartesi

Birisi bana 'Napıyorsun' diyince, kısık bir sesle 'Hiç' diyorum. Kimse anlamıyor; H'ayatın İ'çinden Ç'ıkamıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder